Si Jantung Hatiku

POSTED ON: Sunday 9 October 2011 @ 08:44 | 0 comments


Hai-low beautiful people!!! Post kali ni hanya berkisahkan tentang "Si Jantung Hatiku"
Sapa lagi kalau bukan kucing2 kesayanganku Natta, Riri and Coco, sejak aku sorang2 cuti hari tu...mereka lah  jadi teman dan pengubat aku dikala sunyi... 
Tapi post kali ni akan focus hanya pada Natta the cat... huhu...
Seminggu yang lalu hari Ahad, 2 October 2011 aritu ibu call cakap natta sakit punyalah susah hati... Seday sangat bila ibu bawak dia p hospital doktor cakap chances tok dia survive just 70%... takot gile kehilangan Natta mase tu, rase cam nak balik time tu jugak tgk Natta... Ayah kate keadaan dia mase tu sungguh menyedihkan... sangat tak bermaya... dia kene tahan wad smpai ari rabu...




Seday tak tengok keadaan Natta??huhuh kesian dia...nasib baik dia kuat semangat now Natta dah slowly recover dah ade kat umah tapi still di asingkan tempat..... Aku lega sangat dia dh Ok... tapi extra manje ok, dh dua ari aku bagi dia makan ubat dia punye manje... susah betol nak pujok soh makan ubat.... tapi takpe janji Natta sehat dah cukup bersyukur lah kan.... meyh tengok gambar dia buat muke seposen bile aku soh makan ubat


Doakan Natta cepat sembuh ye kawan2....

Yaya love you so much Natta

Labels:


← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Dear Diary....