Like A DREAM???

POSTED ON: Sunday 2 October 2011 @ 07:04 | 0 comments


Like a Dream...

Like a dream
We were standing together face to face
Like a dream
You were holding me close and my heart began to race
Like a dream
Our eyes met and the world seemed to disappear
Like a dream
We began to dance to music only we could hear
Like a dream
You brushed my cheek and trace my lips tenderly

Like a dream
                                                   I was with you and I didn't have a care
Like a dream
We shared something only you and I could share.


Erm, cam dah lame sangat je kan aku tak menulis....hurm bukan tak mau cume tak de mood and too busy nak berkarya... tapi today mood menulis datang atas beberapa sebab....
tajok post kali ni "Like A Dream"??? kenapa eyh???sebab something happen yesterday and it is just like a dream... perfect dream...dah lame aku tak happy cmni...lepas putus ari tu aku dah lame tak rase happy cmni...aku pon tak tau keputusan yang aku buat ni betul atau tidak...cume mampu berserah dan percayakan kata hati ini... dia cukop cukop membahagiakan dan yang paling buat aku terharu, dia sanggup mai jumpe aku kt segamat....kesungguhan yang aku igtkan mustahil aku akan dapat selepas mubin...

"2october 2011, saya serahkan hati saya untuk awak jaga, sayang dan hargai...
sy harap awk tak sia2kan sekeping hati ini...i love you"

itu je yang termampu aku lafazkan lepas sekian lame dia menanti.... aku harap dia tak sia2kan peluang ni...




Labels:


← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Dear Diary....