Andai Ini Bisa Terluah

POSTED ON: Sunday 9 October 2011 @ 07:49 | 0 comments

" Behind every girl's favorite song is an untold story"


"Cinta itu buta, makanya aku tak bisa melihat selain kamu...
Cinta itu buta kecuali ketika kamu menuntutku dalam kegelapannya...
Cinta itu buta,tuli, bisu dan lumpuh....
Sehingga aku membiarkannya membawa seluruh jiwaku pergi bersama-samamu....."

*************************************************
Kadang2 tak smua yang kita rasa mampu terluah dengan kata2.... bila tak luah rasa tu terpendam dalam sekeping hati ini.... bile ia terpendam luka yang terlalu dalam itu akan susah untuk diubati... sejak perpisahan itu aku jadi seorang gadis yang pendiam, termenung jadi hobi aku dikala sepi dan air mata jadi pengubat kekecewaan yang berbekas dilubuk hati ni....  namun semua tu tak pernah mampu terluah dengan kata2, hanya bait bait lagu yang aku dengar mampu meluahkan segalanya... aku jadi benci dengan diri sendiri dan aku benci dengan perkataan cinta... sehinggalah aku di pertemukan dengan "DIA"... kini dia menemani setiap langkahku, setiap hari2ku dan dia juga menjadi sebab untuk aku kembali tersenyum... walaupon luka ni masih lagi belum terubat, namun aku percaya berkat doa dan kesabaran dia, juga kasih sayang dia buat diri ini... aku yakin luka ini akan mampu sembuh dengan sendirinya... tapi masih terlalu awal untuk aku menarik nafas lega dalam perjalanan cinta ini... sebetulnya aku separuh putus asa untuk bercinta lagi, sampai satu tahap aku hanya ingin berserah kepadaNYA.... "Tuhan berikan aku cinta, aku juga berhak bahagia, berikan restu dan halalmu,aku juga ingin seperti mereka"
Bunyi cam orang patah hati kan?? memang aku mengaku aku patah hati... sehingga ke hari ini, walaupun aku dah ada "DIA" namun aku masih lagi ragu2 dan takut untuk nikmati rasa ini... aku mengaku dia cukup membahagiakan,aku rasa begitu selamat disisinya...tapi mungkin juga kebahagiaan ini akan jadi seperti dahulu2nya...hanya bersifat sementara... mungkin juga gadis seperti aku tak layak untuk dicintai dan mencintai... ku serahkan semuanya ditangan yang ESA... jika ini lah perjalanan CINTAku yang telah tertulis, maka aku redha...

**********************************************************
"Cinta itu tidak buta tapi ia memahami"

Labels:


← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
Dear Diary....